Sunt o umbră

tumblr_nenzf2qc5Z1sg3bkso1_1280 (2)

Stăteai lângă zidul de piatră care înconjoară curtea vechii biserici în care obișnuiam odinioară să ne trăim povestea. Eram mai de mult doi copii mari care își manifestau rebeliunea iubindu-se între pereții reci ale acelei clădiri părăsite.

Mi s-a tăiat răsuflarea când te-am văzut. A trecut doar un an, însă chipul tău spune povești care nu ar trebui să fie cunoscute de un puști de 20 de ani. Ți-a crescut barba; semeni cu tatăl meu mai mult ca niciodată. Ai slăbit atât de mult-mă faci sa cred ca ti-e dor de felul in care găteam. Un singur lucru pare neschimbat: veșnica țigară care arde veșnic într-o mână veșnic tremurândă.

Apropiindu-mă de tine, am observat indiferența expresiei pe care o afișai. Priveai prin mine, de parcă nu m-ai fi recunoscut. Înaintam din ce în ce mai repede, rămasă fără suflare, dorind sa mă topesc din nou in brațele tale. Ajunsă în fața ta, am șovăit. De ce mă ignorai cu desăvârșire? Ti-am atins buza superioara ușor, dar n-am simțit nimic. Nici tu n-ai simțit. De ce nu mă vedeai? Mi-am înfășurat brațele in jurul taliei tale, dar nu mi-ai răspuns la îmbrățișare. De ce nu te bucurai de prezenta mea?

Știu sigur că nu m-ai uitat. Te-am văzut mai devreme in acea zi ducând un trandafir sângeriu la mormântul meu.

Alte ganduri

