Un Țigan M-a Învățat Să Apreciez Ce Am

Gabi si-a facut blog sau Cum se maturizeaza unii oameni

Trip După Trip

Am fost cam grăbit astăzi. Du-te de colo colo, fă asta, fă aia. Eram tot pe fugă.

După ce am ieșit de la lucru, m-am dus să mă văd cu băjeții mei, dar înainte să ajung la ei mi s-a întâmplat ceva neașteptat. Am fost oprit de un țigan tânăr, care mi-a cerut un foc. Mi s-a adresat cu „Boss ai un foc că-s vai și amar de mine.” Eu, fumător înfocat și prietenos, i-am întins bricheta mea.

Din start i-am spus: „Și a mea merge ca pula.”

„Măcar ai.”

Cred că acela a fost cel mai mare adevăr pe care l-am auzit vreodată din gura unui țigan. Chiar așa era. Eu măcar aveam brichetă să-mi aprind țigaretele, el nu.

Așa am fost învățat astăzi de un țigan să apreciez lucrurile pe care le am.

Vezi articol original

Alte ganduri

